tisdag 8 januari 2013

Fujidirekt är skit.

Beställde fotoböcker från Fujidirekt den 10 november, fick den sista i fredags den 4 januari. Att jag där mellan varit i kontakt med dom tre gånger där de lovat att höra av sig tillbaka och inte gjort det tycker dom tydligen är sååå bra service att jag borde betala fullpris för en av böckerna, inte halva priset som det faktiskt var när jag beställde dom för två månader sedan... Detta dessutom på den bok som de på något vis lyckats tappa bort så att jag fick skicka in en ny beställning. När jag då frågar om någon annan nu sitter o bläddrar i min bok eftersom hon så fint säger att en bok skickats iväg den 15 november kan hon tyvärr inte svara på. Men Tjena, det är härligt med bra service och trevligt bemötande! Några tips var man kan framkalla bilder på ett smidigt sätt? :)

1 kommentar: