tisdag 5 mars 2013

Ur funktion

Kanske är jag ur funktion. Kanske skulle det behövas en kod? Undras i så fall var man skulle kunna tänkas hitta den... Igår hittade jag koden till stereon i bilen iaf, det var skönt. Det är så mycket roligare att åka bil när man kan lyssna på något och det inte är knäpp tyst, då hörs tankarna så himla väl... Tvn den har jag fortfarande ingen kod till, ringde Telia idag och fick svaret att den koden ska min hyresvärd ha, kontaktade hyresvärden som såklart sa att den koden har Telia. Eh?

Men så igår kväll bestämde jag mig för att nu får det vara nog och än så länge går det ganska bra. Avslutade något igår som jag hoppas ha nytta av i framtiden. Idag vaknade jag med en positiv attityd som höll i sig så gott som hela dagen trots dippar. Man ska spendera mycket tid utomhus, var ute hela fm och när jag slutat tog jag en nog 1.5 timme lång promenad i solskenet, det gick inte snabbt då det är isbana ute men det var inte målet heller, målet var D-vitamin! Solstrålar och dagsljus!

Eftersom tvn inte fungerar sitter jag nu med datorn i knä, pratar med en vän och lyssnar på Lars Winnerbäck. Inte alls tokigt för en tisdagkväll, jag mår bra av det! Fokus på det, att må bra. I augusti ska jag gå på konsert med Kent, Larsa och Robyn - det kommer bli bra!

Inga kommentarer: