torsdag 26 juli 2012

Det håller i sig

Igår blev det final så nu ska jag tala om för er med. Idag har jag skrivit på papper för mitt nya jobb och jag är oväntat excited och glad. Det här blir bra...

Veckan har rullat på och innehållit en hel del trots att det dystra vädret håller i sig. I måndags fick jag nog så jag skakade fram en husbil, packade in några kära vänner och bara for iväg. Vi hamnade på Gammeltomtens camping där vi var helt ensamma! Grillade, spelade kort och gjorde ingenting men någon annanstans än hemma. Mys.

Igår var det lovat 22 grader och sol men istället öste regnet ner som vanligt. Hemma på gården har de ledsnat på regn och investerat i ett grilltält så igår lekte vi sommar. Grillade massor av gott, drack vin och spelade spel på balkongen med infravärme. Imorse öppnade jag upp förskolan kl 6.00...

Förra helgen var det yran, årets happening och den gjorde mig inte besviken i år. Hade en fantastiskt rolig och trevlig helg. Det är den där helgen jag alltid tjatat om när jag varit borta...

Inga kommentarer: