tisdag 9 juli 2013

Sommar

Wow vilket sommarregn det precis kom! Det vräker ner och jag hör hur det droppar när jag ligger i sängen. Nästan lite Thailandskänsla över det här. Det är mysigt tycker jag.. Mer thaikänsla var det igår då grannarna från Kamala var på besök i Bollnäs. Vi hängde på en strand inte riktigt lika fin och varm som våran förra året, vi åt thaimat o visade upp fina folkets park och Långnäs! Såklart och som vanligt blev det massor av minnen och thai-skvaller. Maja övernattade hos mig så vi hade en mysig kväll och åt frukost tillsammans innan jag for till jobbet imorse. Hon undrade om det inte var tråkigt att äta frukost ensam varje dag. . .

Och för att tala om annat så har jag en sån där skön känsla i kroppen nu, sommar kanske? Kanske något annat?! Jag känner mig sådär härligt fånigt glad hela tiden utan anledning. En skön känsla efter många långa månader av annat... Sommar!!!



Inga kommentarer: