fredag 9 december 2011

I like Mondays


Nu sitter jag här och ser på ski jumping och önskar ännu en fredag kväll att jag varit på bandy istället men äsch hur tänker jag? Det här har varit en sån där fantastiskt fin solnedgångskväll på stranden, after beach som vi kallar't. En kall öl, några kycklingspett, en majskolv och kanske något annat gott. Idag kunde vi fira lite extra då det är långledigt igen, constitution day så vi är lediga på måndag. Håll tummarna för sol! Är det sol imorgon ska jag stänga ute hela världen med bra musik i ipoden och känna solstrålarna bränna i oljan ;)

Efter stranden tog vi faktiskt en sväng till sunwing, varför sitta hemma när man kan gå ut och se lite folk? Schlagershow var det och jag har hört från flera håll att den ska vara urdålig med bara franska gamla schlagers men där tänker jag inte hålla med. Jag tycker faktiskt det var riktigt bra! Vi tog också en kik i shoppen och där fanns både ostkrokar, dillchips och rosa flaskor...

Nu är vi hemma och jag avrundar dagen så här, det är trots allt fredag och jag är helt slut!

Inga kommentarer: