måndag 5 december 2011

Thaiattack

Thailändarna måste tro att jag är ett litet sexmonster. Förra veckan gick städerskan och hennes kompis på mig om sexdans, patong, fest, dans och mer sex.. De visade, de pratade, de skrattade och jag fattade absolut ingenting. Idag var jag på massage och tjejen gick på med "you look men too much? No give no touch!" Men sen kom hon på att jag ju håller koll på barnen och blir stel i nacken, fast kollar nog lite på men också kom de fram till. De är trevliga och roliga på det där stället. Satt kvar efteråt i säkert 20 minuter och drack te och snicksnackade. De som jobbar där hade en vild diskussion om hur mycket jag gått ner i vikt, "no eat?" johodå sa jag och tackade för att det visst ser ut som att jag minskat lite i storlek.

Idag har det varit lite kyligt, runt 26 grader tror jag visst! Jag har haft långärmat o shorts o det har inte varit varmt. Vi har varit lediga idag då kungen fyller år och vädret är lite risigt så jag blev lite less på att vara hemma. Det blev en sväng till stranden ändå och solen kikade fram. Hittade en härlig bar längst bort på stranden som vi får besöka nå tag.

Imorgon är det jobb igen, jag får tre nya barn och det ska bli spännande!

Inga kommentarer: