söndag 16 december 2012

Left overs

Vilken tur att det i mitt medicinskåp finns smått och gott från både Thailand och USA, där medicinerna faktiskt fungerar! Fick dundrande huvudvärk här på em, det brukar jag väl aldrig få.. Hittade ett piller på thailändska, somnade i tjugo minuter och när jag vaknade var ontet borta och jag hade fått ny energi!

Igår blev det skidpremiär, nya pjäxor och skidor och ut i backen för första gången på år! Jag kom ihåg hur man gör men låren mindes visst inte.. Oj oj vad de skrek, har aldrig varit med om liknande när jag åkt skidor! Men så har det nog aldrig gått så lång tid mellan åken heller. Jag var nog lite spänd också pga ny utrustning och ovanan så jag hoppas det går bättre nästa gång, de sista åken kändes det betydligt bättre iaf.

Det är skönt att vara ute sådär, ska försöka skaffa mig längdskidor med för det har jag hört ska vara bra, där krävs dock ännu mer träning! Snön är fortfarande härlig! Jag drömmer dock om att få åka iväg till ett varmt ställe och göra ingenting, eller dyka en massor, ett litet litet tag...



Inga kommentarer: