fredag 17 februari 2012

Similan 10-14/2

Vad kan jag egentligen säga om detta? Jag blev ju introducerad till det här med dykning i januari här och fastnade kan man säga. Efter att jag sedan nyligen haft en riktigt tung vecka blev jag tillfrågad om jag vill följa med på en live aboard resa till Similan, allt klaffade och iväg for jag. Var jag inte såld innan så är jag det nu. Fyra nätter och fyra dagar på havet var precis vad jag behövde just där och då och det hade inte kunnat komma vid ett bättre tillfälle. Jag har gjort fjorton dyk på fantastiska platser och sett djur som inte går att beskriva. Vi dök, sov och åt mat - amazing! Jag fick förmodligen ut det bästa av det bästa då jag kom till resan med ynka 4 dyk motför alla andras minst 100 ;) Det visade sig inte bli så tokigt då jag fick personlig guide och hela köret, lyckas också ta mig an en kurs så jag nu får dyka ner till 30 meter istället för 18, oh yeah! Vi kör lite bilder på det eftersom det här är en sån där sak som inte riktigt går att beskriva med ord.

Inga kommentarer: