lördag 16 juni 2012

Kan just nu höra hur min bebis snarkar och det känns helt fantastiskt, de andra två smög jag nyss in och kikade på och de sover sött de med. Idag har jag varit på fotboll, tänk er ett gäng femåringar som alla springer mot bollen, eller gör något helt annat! Egentligen har jag inget speciellt att berätta, jag mår bara fantastiskt bra.

Tog en lång shoppingrunda igår eftermiddag/kväll, fick ett par nya fina skor från dsw, en stor påse beställningar från acmoore, presenter från marshalls och shorts o mycket annat från old navy. Hann med stora Target också, det måste ju var allas favorit affär? De har allt! :)

Imorgon är det fathers(haha iPad ändrade det till farters day.. something totally different) day här i USA, det ska såklart firas! Funderar på att hinna med pedi o mani också.. Wellwell..

1 kommentar:

Sandra sa...

Åh targets egnaaaa vaaaarooor, dom är jättebra!