tisdag 26 juni 2012

Söderut

Fullspäckat schema denna tisdag i juni. Jag började med ett möte på stadshuset kl 9, tid hos frissan kl 10 och sedan jobb kl 11.30. Ikväll borde inte jetlaggen göra sig påmind så värst. Tiden hos frisören gick bra och jag är nöjd med resultatet, var nästan rädd att jag skulle behöva raka bort allt solslitet hår men jag tycker hon gjorde ett bra jobb för att rädda det. Det både känns och ser betydlgit mycket fräshare ut nu och det är fortfarande någorlunda långt.

Imorgon åker jag mot Stockholm för en så kallad arbetsintervju, det ska bli lite spännande men mer än så tänker jag inte säga. Tar med mig Emma ner, hon hittar ju i den där stan och det kan man inte påstå att jag gör längre. Det är fint att ha min Emma med sig också, vi passar på att stanna kvar en natt och njuta av vår vackra huvudstad i några dagar på en gång, vi har ju semester! Det är synd att det ska vara så kallt och regna så mycket bara...

Inga kommentarer: