fredag 20 januari 2012

Confusing

Satt och funderade lite på vad det egentligen var för väder då jag kom till Sverige ifjol. Kan som inte minnas att det var snö direkt. Kollade på lite bilder och kom på att när jag mötte folk på stan vid den tiden så pratade alla med mitt hår och inte mig.. Jag var blondie efter att ha varit i Florida x2, Californien och Bahamas och jag undrar om det inte är på gränsen till lika illa nu? Ett dopp i poolen krävdes det för att mitt vita hår skulle anta en grön nyans, fantastiskt snyggt.

Vilka härliga månader jag egentligen hade där ”hemma” i Sverige, jag borde försöka tänka på det men det är svårt. Jag har nu varit i Thailand i 5 månader, det är längre tid än den tid jag totalt spenderat i Sverige de senaste 3 åren. Jag har ungefär lika lång tid kvar här och huvudet är ändå i full gång med att planera vad som ska hända efter detta. Kan jag inte bara slappna av och vara, inte bekymra mig så mycket och så får det blir vad det blir. Det är väl så jag ändå brukar vara? Ärligt talat lockar fortfarande inte Sverige mig på samma vis som det håller fast de flesta andra jag känner. What to do about it?


Inga kommentarer: