tisdag 24 januari 2012

The smell of wet grass

Jag sitter och dricker ett fantastiskt ört te med smak av skogen. Eller nå sånt... Det luktar precis lika som det luktade när jag sprang i palmparken sist då det hade regnat, blöta vattenpölar med koskit och gräs i. Mmm, fantastiskt gott - eller nyttigt iaf...Ört te i USA smakade surt ochhär smakar det natur, vet inte om det riktigt är min grej?

Idag har varit en härlig eftermiddag. Hade tänkt promenera hem men blev avrådd då det tydligen skulle vara mördarhett ute just då så jag fick moppeskjutsi istället. Nu har meckat med min cykel och förhoppningsvis fått fast bakhjulet lit bättre. Tjejer kan! Aja, vi får väl se om den håller till jobbet imorn....

Den härliga eftermiddagen spenderade jag med en trevlig bok vid poolkanten i solen. Det händer inte särskilt ofta efter jobbet sådär. Imorn tror jag att jag ska unna mig en massage, det blir första i år isf, oh My!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nähä du, blir inte alls första i år. Vi tog ju den "härliga" back´n shoulder 6/1
Mum