måndag 9 januari 2012

Laugh moment

Vi satt på Popeyes och åt middag ikväll då Malin säger till mig att vända mig om för detta bara måste jag se. Ur en bil har en man stigit ut och han är på väg in i affären för att handla... iklädd ett par tajta små badbyxor! Vi utbytte blickar, hon som jobbar på Popeyes kom förbi och brast i skratt, såg att vi skrattade och hojtade till sina kollegor att de måste kolla när han kom ut igen. Ingen av oss kunde hålla oss, vet inte om thaiarna tyckte det var roligast att vi skrattade åt honom eller att han kom på affären klädd i, ja... Popeyes ligger inte på något vis nära stranden men för någon dag sedan då jag var där för att beställa mat satt där en tjej och en kille i bikini också, varför? När de ätit klart tog tjejen på sig ett par shorts.. Jaja.

Nu har jag börjat jobba igen efter lovet, tre nya barn och vi toppade på tolv idag. Dagen har gått bra men nog har det varit en första dag efter lov med nya barn alltid. Så får det ju bli såklart och snart är vi nog back on track. Lite förändringar blir det för våren men det styr vi upp nästa vecka.

Inga kommentarer: