fredag 13 januari 2012

Swim at your own risk

Jag känner för något liknande det här just nu. Tänk att helt oplanerat få sticka iväg och inte bry sig om något annat...

Även om jag försökt hålla humöret uppe så har det varit en tuff vecka, men säg sånna får man väl ha ibland. Jag har ändå kämpat på med min positiva anda och kraschade inte ordentligt förens vid halv fyra fredag eftermiddag då allt for ut på en gång och det hade varit skönt att få kasta sönder något. Nu ska jag ta mig back on track och ha en fantastisk helg. Jag har planer för morgondagen som jag ser fram emot mycket och sen vet man ju aldrig vad som kan hända utöver det! Vi fortsätter tänka positivt.

Om någon skulle kunna tala om för mig var och hur jag skulle kunna se Patriots matchen imorgon (söndag morgon här I guess?) så skulle jag bli hjärtans glad. Alldeles förträffligt vore också att få vara på zinkens ikväll och se på lite bandy. Tänka sig att jag saknar sporten så mycket, vad gör man i Thailand? Thai boxning, nja inte min grej tror jag men vem vet...

2 kommentarer:

Sandra sa...

Jag behöver lite Malin-tid, när har du en ledig minut för mig? :)

Marte Rebekka sa...

Jeg husker den helgen som at det var i går Malin! Patriots vant, men det har du fått med deg. Du vet alt!