söndag 18 september 2011

En solig helg

Helgen har bjudit på gråa mornar och soliga dagar så det har blivit sovmorgon och slapp för att sedan cykla iväg till Marriott både lördag och söndag. Igår blev en riktig hel dag. Jag var inte helt pigg med halsont och allmänt slö så jag låg väl mest i en solstol under ett parasoll men det var inte helt tokigt. Idag har jag badat lite mer och försökt vara lite i solen med. Brände mig visst lite för någon vecka sedan och det vill jag inte gärna göra om. Solskyddsfaktor 50 på och ligga i skuggan ;)

I kväll tog vi en runda för att leta hus åt våra mödrar som kommer och hälsar på, mitt under peakseason och utan att ha bokat år i förväg som många andra.. Vi cyklade random in på en liten väg och i slutet på den stod en liten man. Jag frågade om han hyrde ut och visst gjorde han det, random gubbe på gatan liksom ;) Hittade några små söta hus med pool och imorgon ringer jag och bokar ett sånt.

Imorgon är det jobb igen, ny vecka, nya tag med nya krafter, det kommer bli en fantastisk vecka!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack snälla ni för att ni gav er ut och letade håller tummarna för att vi får hyra, låter nästan för bra för att vara sant!
Susanne