måndag 12 september 2011

Ny vecka

Måndag idag, den där gröna dagen. Jag har jobbat och idag blev gruppen på fylld till sju små barn. Idag har det regnat igen, jag låg och vilade med några barn när ac:n slog av och så var det strömavbrott, ett långt sådant på nästan 2.5 timme.

Efter jobbet cyklade vi till Marriott och jag har nu gjort mitt första träningspass sedan Healthworks tiden. Det gick fint, måste säga att jag tog det rätt lugnt och ändå svettades jag flera timmar efteråt. Det är annorlunda här.

Till middag blev det Penang, en riktigt god maträtt trots att det är citrongräs i. Kyckling i kokosmjölk med olika mängd chili är vad Penang är skulle jag nog säga.

Nu har jag planerat lite engelska lektioner och tänkte ta en titt i Malins psykologi bok. Själv har jag blivit riktigt sugen på att plugga lite så sitter och kollar på kurser för våren...

Inga kommentarer: