fredag 31 maj 2013

Fredag - redan?

Åh det här suger ju på riktigt, har nog förträngt eller inte tänkt alls på att det är dags att åka hem snart men nu så poff, jag åker ju redan imorgon! Och inte har jag packat heller... Jag vill på inget vis alls lämna det här och allt vad det innebär men samtidigt tror jag att jag för första gången någonsin ser lite fram emot att komma "hem" också. Tror jag. Har som sagt aldrig haft den känslan förut. Samtidigt är det här ju så mycket hemma det blir för mig, känner mig fantastiskt hemma just här. Ett framsteg för mig iaf att ha något att komma hem till också.

Ikväll har vi ätit supergod mat på ett roligt ställe. Japanskt där kocken lagar maten mitt framför oss, det har blivit en tradition nu att gå dit va. Hade en otrolig kock idag som körde järnet, gjorde ballong figurer till barnen, ritade en gubbe på stekbordet som han satte eld på, sprutade Sake rakt in i munnen på en vid vårt bord och så gjorde han såklart den berömda vulkanen! Efter middagen gick vi till JP licks och jag åt världens godaste glass, black raspberry därifrån, finns nog inget som klår det.

I morse var vi på musikal! En åk 6 som spelade Little Mermaid, de var så duktiga och sånt där gillar ju jag... Har hunnit med bad i poolen idag med, ännu en härligt varm och solig dag!



Inga kommentarer: