torsdag 23 maj 2013

Torsdag

Idag har här bakats kanelbullar! Klart man måste ställa till med svenska bullar när man är borta så här länge ;) Nej såklart var det kidsen som bad om det o jag tror faktiskt bullarna blev suveräna... De har även bett om att få göra chocolate meatballs så vi får väl försöka fixa det!

Jag har shoppat lite mer idag o, oj oj oj, men kom igen man får väl passa på? Var till mitt fantastiska Arsenal mall och fick med mig några kassar hem även idag. En försöka iced latte med caramel också, mmm så gott, måste hinna med fler sånna.

Hoppas mina fina arbetskamrater sprungit snabbt o bra ikväll, själv har jag bara sprungit upp o ner för drivewayen x antal gånger idag... Det är män överallt i trädgården o gräver!

Just nu ser jag på hockey, 3-3 med 4 minuter kvar.Heja Bruins! Han ser inte särskilt glad ut Henke...

1 kommentar:

stina sa...

Snabbt gick det inte men sprang gjorde vi :)