tisdag 28 maj 2013

Tisdag

Igår tog jag en tur till Wrentham Outlet. Det var memorial day och massor av rea! Jag kom litr senare på dagen o trodde det skulle vara lite lugnare då men icke, var bilkö ut på vägen från parkeringen, bilar överallt! På gräset, i gången, i rutorna.. Jag hade flyt o kom när någon åkte så behövde inte vänta länge alls. I butikerna var det ingen fara, vissa var överfyllda men dom undvek jag. I många av butikerna var det 50 % på allt! Det kan man väl kalla rea... Jag fick med mig lite träningskläder, en fin klänning, några tröjor för typ 30 kronor, solbrillor o litr annat. Provade inte ett enda par skor på hela dagen, applåd till mig tack! Har inte köpt ett enda par skor heller här men jag har varit bra sugen. . .

Det är varmt och skönt ute nu igen, helgen var lite väl kylig... Ikväll har vi varit på picnic på barnens skola, hysteriskt! Har hunnit med någon hockeymatch också, ser jag inte fantastiskt cool ut?

Inga kommentarer: