tisdag 21 maj 2013

Tisdag

Tog sovmorgon idag, var vaken rätt sent igår, eller nja men jämfört med tidigare dagar. Man kan säga att jag är helt tidsomställd nu, jag är fantastisk på det där. Har inte varit något problem tidigare heller men jag har somnat ganska tidigt. Känns på något vis som jag varit här länge, det är en skön känsla för jag ska ju vara kvar mycket längre än jag varit här nu!

For till Dedham och the Legacy place idag för lite shopping, ac Moore fick sig ett långt besök, vilken fantastisk affär! Hittade sen en fin klänning på en annan affär, tyckte den var lite dyr så jag ska fundera lite... Man får ju bara köpa saker man behöver men jag ska ju på både dop o bröllop i sommar ;) Hann med några affärer o fick några påsar med mig hem. Åt en burrito från chipotle till lunch ute i solen. Det har varit jättevarmt idag, verkligen! Låg i hängmattan under stora trädet och läste i en timma sen gick jag ner och mötte barnen på skolan. Det blev en sväng till poolen idag med, riktigt varmt var det när vi hoppade i men så poff hände något och det kändes som temperaturen sjönk med 20 grader! Mys mys hela em och nu har nyss min lille kille läst en bok för mig, jag kan fortfarande knappt tro det! Imorgon väntar fiolkonsert........

Inga kommentarer: