onsdag 22 maj 2013

Onsdag

Vilken morgon! Inledde dagen med en kopp kaffe tillsammans med barnen innan skolan och det var dags för fiolkonsert med tvillingarna, wow! Tänk er 40 stycken sexåringar på fiol i en gympasal ;) De var söta iaf! Imponerande... Sedan fick jag följa med babes till hennes skola, åh jag minns när twinsen började där för många år sedan... Jag gillar det stället. Åkte sen hem och åt en lång frukost och snicksnackade med hon som städar, åh det har jag alltid tyckt om. Tog en promenad ner till posten och cvs, hittade äntligen mitt schampo! Idag har det varit riktigt ruggigt ute, okul. Har faktiskt inte hänt så mycket spännande idag, jag o babes åt pepperoni o salami till lunch, mmmm... Till middag fixade jag fantastisk tacos! Har också hunnit med sushi från oishi, godare än så blir det nästan inte faktiskt.

Inga kommentarer: