måndag 20 maj 2013

Måndag?

Så vad har jag pysslat med idag? Kom iaf nyss hem från Target, fantastiska Target där man kan hitta allt! Jag kom hem med en klänning, ett par byxor, ett lila nagellack som jag letat efter hela våren, mitt efterlängtade schampo, hugs n kisses, de fantastiska strumpbyxorna och säkert något mer...

Dagen började med en tallrik färska jordgubbar, hallon och blåbär med mjölk o flingor, mmm. Sedan ville baby (okej hon är ingen bebis längre men still My baby...) visa mig sin class, vi fick skjuts dit med grannen som blivit stor även han! Först var det musik o han som höll i det sjöng imse vime på svenska! Imponerande! En helt främmande människa kom fram o sa att min klänning var så fin, är det inte helt underbart? Åh! Efter musiken plateart o medan barnen pysslade o lekte hittade jag en mycket trevlig mamma att prata med, visade sig att de haft en au pair i min au pairgrupp för fyra år sedan.

Efter classen lekte vi ute en sväng och åt lunch ute innan vi gick in och lekte. Vét ni vad jag mer gjort idag? Badat! I den uppvärmda poolen förstås, men så särskilt varm var den inte.. Tur det är varmt o skönt i luften ;) Träffade på alla kusiner som bor här på gatan och blev sedan kvar på middag, de har skaffat sig en väldigt trevlig nanny, kul kul! En solig o varm dag som avslutades med sånt störtregn att man knappt ser något och hög luftfuktighet så shorts o tshirt är helt ok ändå! Wihu

1 kommentar:

Stina sa...

Låter som att du haft en bra dag! :)