tisdag 15 maj 2012

Klagomuren

Jag ska inte säga att jag inte brukar klaga på detta men jag brukar inte klaga högt, jag har några som är insatta o får höra på klagerierna. Nu ska här klagas högt! Idag satt jag hemma och jobbade på morgonen, vi är faktiskt två som jobbar där jag jobbar och jag är alltid där först. Idag krävde omständigheter att jag blev lite sen till jobbet men jag tänkte att det är faktiskt ok, vi är ju två. Jag hörde iaf av mig om att jag satt hemma och jobbade och skulle bli sen. Tror ni då att det blev lite pinsamt när en förälder ringer och står utanför förskolan och det inte är någon där? Då blev jag arg, herregud lite ansvar kan man väl förvänta sig av andra också. Nu är det nog med att vara snäll, inte mycket tid kvar men det här var ändå droppen i det stora så att det rann över.

Inga kommentarer: