torsdag 3 maj 2012

You allergic to sweat?

Okej sorry men det här är inte det allra trevligaste att prata om såhär. Jag har haft utslag på kroppen ett tag, de kliar som fn till och från, sticker och bränner, sitter på ryggen och benen och är allmänt väldigt mysko. Var först övertygad om att det var poolen som ställt till det då de mixtrat och trixat ett tag med kemikalier i den då den varit obrukbar. Men nu har jag inte doppat mig där i på över en vecka och det blir ändå värre. Fick nog idag och for till min vän kinesen som föreslog svettallergi. Jomen visst, tjena liksom? Google google allas bäste vän och många verkar få precis de här utslagen och den här känslan av att springa på gymmet. Tack och bock eller vad? Det kan ju inte vara sant? Det är precis vad jag sysslat en del med på sistone. Det här är ett skämt om jag får säga det själv. I helgen avstår jag från att springa, gymma och svettas onormalt mycket så ser vi vad som händer då. Har fått fin medicin också såklart! Imorgon är det fredag...

Inga kommentarer: