onsdag 16 maj 2012

Lite kyligt

Wow- jag fryser! Det hände för ungefär två månader sedan också, då var det ruggigt och kallt och nu är det tillbaka. Idag har det regnat konstant hela dagen i olika mängder, vissa stunder har det öst ner så du hade blivit genomblöt bara du steg utanför dörren. Jag och Anna var iväg på massage och åt middag ikväll, där sa de att det skulle regna såhär i tre dagar till.. Vi får hoppas att det inte blir som i augusti men de börjar likna något i den stilen. Vi får väl åka luftmadrass till jobbet då ;) Det är tur jag har mina fleecetofflor. Ac'n som jag igår hade på 29 grader o ändå frös behövs inte alls idag. Men vad gör väl lite regn? Jag är inte gjord av socker. Hö hö.

Något som verkligen suger appung är att den där mystiska lilla allergiska reaktionen jag fick har kommit tillbaka. Jag är nu smyckad med utslag på armar, ben, skuldror och mage - jippie!

Imorgon ska det spelas teater.

Inga kommentarer: