fredag 11 maj 2012

Snabba puckar

Nu är det fredag igen, hej vad veckorna går. Om en vecka är jag i Bangkok, so looking forward to it!

En vän sedan länge födde i morse en liten flicka hemma i tvättstugan, jag är så glad för dom och hoppas de får fortsätta att må bra. Stort stort Grattis!

På jobbet tränar vi teater för fulla muggar nu, Djungelboken är det som setts upp och premiär har vi nästa torsdag. Idag blev jag tilldelad en ny roll - Kung Loui! Jag ska glänsa och sjunga solo och alla mina barn är småapor och jätteduktiga.

Just nu pillrar jag med en fotobok över de här månaderna som jag spenderat i Thailand, det är roligt att titta tillbaka men det känns som att tiden gått tokigt fort.

Solen skiner och himlen är blå, ute är stekhett på ett behagligt sett och kanske blir det ikväll den allra sista fredagspicnicen???

Inga kommentarer: