lördag 28 april 2012

Circle of the beach

Hur tänkte jag egentligen idag då jag gav mig ut på en promenad i 35 gradig värme och gassande sol? Well, det var ju mulnigt och faktiskt kändes det rätt skönt ute när jag lämnade hemmet. Var på posten och skickade några brev, handlade antihistamin på apoteket och gick genom byn ner på stranden. Stranden är öde nu, helt tom. Och restaurangerna rivs en efter en, det är glest nu.. Cirkeln är sluten och snart ser det ut som det gjorde i augusti-september. Tänka sig att detta snart är över. Nu är biljetten bokad också, 1/6 kl. 7.15 står jag på svensk mark igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du e så välkommen hem så!!!!
Jag jobbar den dagen å kan tyvärr ej hämta upp. :-(
Mammuth

Anonym sa...

Du e så välkommen hem så!!!!
Jag jobbar den dagen å kan tyvärr ej hämta upp. :-(
Mammuth