onsdag 25 april 2012

Go Bruins

Inatt är det dags för hockey, eller det är rätt bra timat så den börjar 6.30 här i Thailand - Go Bruins! Det lär bli hockey på jobbet imorgon bitti...

Jag väcktes imorse av ösregn som slog mot rutorna, det låter som att det regnar in ibland. Men så vände vädret och när jag slutade jobba strålade solen och det var hett, hett, hett. Ursäkta men jag är lite less på att det är så fruktansvärt varmt, jag är less på att svettas konstant och jag är less på huden i mitt ansikte som har sagt tack och godnatt. Så...efter jobbet idag svängde jag in och fick ansiktet rengjort och scrubbat i 1.5 timme, väl investerade 350 baht!

Sitter just nu och kikar på lite hotell i Bangkok, någon som har några tips? Det lutar åt en weekend där i maj, man får väl ta och passa på.

Ett sovrum är städat och klart nu, saker är ner plockade från väggarna och många skåp och hyllor är tömda.

Jag har precis läst ut boken En dag och tyvärr måste jag säga att jag är besviken, hade nog lite för stora förväntningar på den boken efter att ha hört mycket gott om den. Vad ska jag läsa härnäst? Jag är i läsartagen igen, tjiho!

Inga kommentarer: