torsdag 19 april 2012

What are words

Jag har egentligen inget att säga, bara ett behov av att säga något. Bilden nedan är från Bahamas förra året, det är mycket bakåtblickar och saknad just nu.

Jag har de senaste veckorna läst boken the Help, Niceville heter den visst på svenska, såg filmen i veckan och hjälp vad jag grät i slutet. Läs boken och se filmen om ni inte gjort det. Stark rekommendation!

Jag är också lite, bara liiite sugen, på att avslöja vad jag har för planer för den närmsta framtiden men jag vill inte riktigt ännu då det inte är hundra men jag hoppas det blir klart snart.

Annars då? Jo, dagen var rätt lik gårdagen fast med lite mindre regn. Arbetsdagen riktigt bra, ett pass på gymmet efter jobb och en hemköpt chicken cashewnut för 17 SEK till middag. Det känns väldigt mycket vardag just nu, var tog spänningen i vardagen vägen? ho ho? Och nu menar jag inte spänning som jordbävningar, inbrott och tsunamis.. Roliga spänningar!

Nej det var väl allt jag kunde ordbajsa ur mig just idag, allt för att undvika den ordbajsning,eller som man säger i USA - verbal diarrhea, som jag skulle behöva göra för kursen jag läser.



Inga kommentarer: